2021. sze 18.

Hogyan ne nézzünk ki hirtelen felindulásból a szélvédőn...!

írta: Panyi György
Hogyan ne nézzünk ki hirtelen felindulásból a szélvédőn...!

Gondolom azt tudod milyen az, amikor hirtelen fékezésnél úgy nézel ki a szélvédőn, hogy nem akarsz, de muszáj. Roszabb esetben "leellenőrzöd" az első rendszámtáblát, mivel ha a hatóság végzi ezt el helyetted az sokba kerül, jobb esetben csak szorosan a szélvédőre tapasztott "lehallgató készülékkel" kontrollálod a közlekedés renitens résztvevőit, amihez kitekert nyak és egyéb testrészek dukálnak, netán ha olyan magas szinten vagy már 'pirituáli'ssan, akkor inkább beleharapsz a kormányba, mintsem meg kelljen verned az előtted büntetőfékezést végző Berki Krisztiánt....hihihi....! Illetve ha valaki mégis gyanút fogna, és megkérdezné minden rendben van-e, akkor hanyag eleganciával, Clint Eastwood titokzatos mosolyával és egy összegyűrt szivarvéggel a szád sarkában azt válaszolod,......."Természetesen, én mindig így szoktam megállni....!".....majd a szádban szabadságra lelt fogakat lezserül kiköpve, angolosan távozol. Na, ez analóg a lovaglásban is, itt éppen csak arra szeretnék rávilágítani, mit csinálok én, hogy ne kelljen "kinéznem a szélvédőn". Miután életem során már meglehetősen gyakran néztem szembe efféle tapasztalatokkal, valamikor régebben dönthettem úgy, hogy "má' nincs kedvem azt a kurva rendszámot ellenőrizni, annál is inkább, mivel időközben felvilágosítottak;....."a lovon nincs rendszám, inkább ellenőrizd nem lépte-e le a vasat...!" Na, azóta nem hagyom átverni magam a rendszámmal, csakis a vasra koncentrálok....hihihi....! A videó jól példázza egyébként azt is, miért az "előremenés" az első, és szerintem a legfontosabb feladat, amit a belovaglás során meg kell oldani. Amennyiben sikerül megoldani, kevés esélye van egy ilyen videó készítésének, de azért ne legyünk annyira magabiztosak sem, hogy hagyjuk a puskaport elázni, merthogy már korábban úgyis a Szűz Mária oltalmába ajánlottuk magunkat, amit ő örömmel elvállalt, így nekünk már nem árthat semmi. Na, én azért még szárazon tartom a puskaport, különben ez a videó nem így nézne ki, bár a ló védelmében azt is meg kell állapítanom, hogy "hála az égnek" nem tett meg minden tőle telhetőt leamortizálásom érdekében....!

 

Szólj hozzá