2021. okt 12.

Jótündér belovaglása - (1-10. hét) és utóélete

írta: Panyi György
Jótündér belovaglása - (1-10. hét) és utóélete

Jótündér. Nos, ő az a fajta ló, aki komolyan veszi, hogy a név kötelez. Tulajdonképpen a nevével elmondtam róla mindent. Az a fajta ló, akivel bárki tud menőzni, szívesen működik együtt az emberrel, szóval csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni, bármely hobbilovasnak az álma egy ilyen ló, én is nagyon szívesen dolgozom ilyen karakterekkel, rajta éppen nem ültem, mivel éppen ebben az időszakban volt a már említett műtétem, és az ezt követő lábadozásom. Egyébként ez pont tegnap volt két hónapja. Próbáltam azért a többieknek segíteni, több kevesebb sikerrel. Folyamatosan dolgozom a videók átalakításán, mert nem szeretnék túl hosszú, és unalmas videókat, de hőstörténeteket sem. A mostani ötletem az volt, hogy egyszerűen bizonyos részeket felgyorsítottam, amivel kb. a felére csökkent a videó hossza, és amikor visszanéztem, jókat nevettem a hangomon, aztán ahogy "gépelek" a ló után, vagy éppen amint Willi vadul vágtat...hihihi....! Ha másért nem, azért már érdemes megnézni...!

....és utóélete....

Szólj hozzá