2019. jún 07.

Kedves Molnár Zsolt...!

írta: Panyi György
Kedves Molnár Zsolt...!

 

       Reagálnék  egy két kijelentésedre, ami az általam ismertek alapján téves.

  1. Azt állítod, hogy én folyamatosan harcban állok a világgal. Nos, amiket írok, mindig tényeken alapulnak, arról nem tehetek, hogy akadnak olyanok - mint te is - akik úgy érzik rájuk szabtam az inget. Szerintem erről leginkább az tehet aki az inget használja, meg az a gyakorlat, hogy úgy adjátok el az "árut", hogy néhány  tanfolyamon ugyanazt lehet elérni, mint több évtizedes tapasztalattal. És hogy nem ellenségképet keresek, azt az is bizonyítja, hogy az "Éles bevetés" legkorábbi szakaszában kértem a segítségedet, illetve felajánlottam hogy bármilyen minőségben vegyél részt benne. Ezt te természetesen elutasítottad, arra hivatkozva, hogy te valami hasonló, csak sokkal nívósabb rendezvényt szervezel hasonló időpontban, amiből aztán tudomásom szerint nem lett semmi. Waldeznek köszönhetően azonban így is létrejött a kapocs a NH és a hagyományos irányzatok között, az általad állandó jelleggel olyan hevesen támadott Pataky Kata révén, és nagy örömünkre úgy tűnik, hogy a jövőben ez egy szoros, és gyümölcsöző kapcsolat lesz a lókiképzés terén. Nos ha csak azt veszem alapul, hogy te kikkel nem beszélsz a saját szakágadon belül ( ha kívánod mondok neveket is), akkor szerintem nem én állok harcban a világgal, hanem éppen te.
  2. Amikor egyszer felvetettem neked, hogy ha az NH-sok profi munkákat vállalnának profi helyeken, és ott bizonyítanák be azokat a dolgokat amelyeket a profik vitatnak, akkor talán ki sem alakult volna ez az egymás fikázása állapot, ami jelenleg is tart. Erre te azt válaszoltad, hogy a profik nem hívják az NH-sokat, büszkeségből, stb....Nos ennek élő cáfolata éppen a Pataky Kata, akit te oly hevesen utasítasz el, és próbálsz lejáratni minden lehetséges fórumon. Bizonyára ismered a magyar díjugratás élő ikonját Rezit, azaz Rezgő Zoltánt. Éppen most nyerte meg a saját maga által kiképzett lovával a kiskunhalasi nemzetközi verseny nagydíját, immár hatvan év fölött, a fiatalok ellenében. Kata már két lovat is indított el a Rezi felkérésére, tervben van egy harmadik is, és a tanítványai lovaival kapcsolatban is szokott Katától tanácsot kérni. Ugyancsak dolgozott már a Cser Attilának, aki szintén ugrólovas, Petrik Bélának aki szintén ugrós, a Csikós kft. ugrólovait is Kata indítja el rendszeresen az utóbbi időben, a halasi Nagy Sanyi barátomnak is segített már több alkalommal is, valamint a Bognár ménesnek is hozott már rendbe lovat (Bognár Hamis a ló neve), és a gidrán tenyésztő Kun Lajosnak már évek óta ő indítja el a lovait, de dolgozott már Sovák Péterrel Mezőhegyesen, és Rádiházán is. Na, akkor miről beszélünk....? Elutasítják a profik az NH-t...? Akkor a Katát miért hívják....? Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy téged miért nem...?!
  3. Azzal egyetértek, hogy a hülyeség nem szakág függvénye. Viszont amennyiben annyira magabiztosan kommentel valaki, akkor elvárható lenne, hogy amit mond, azt tényekkel igazolja. Hol vannak a fényképek, leírások azokról az elrontott lovakról amiknek 90%-át nem naturálosok rontották el. Én felajánlottam neked hogy az "Éles bevetésen" bizonyítsd be a tudásodat. Nem tetted. Valószínűleg azért nem, mert ott azért fennállt volna egy jókora presztízs veszteség lehetősége. Vagy pedig annyira azért nem tudsz, hogy ezt be mernéd vállalni....?

Summa summárum, én eme levél ellenére sem utasítalak el téged, legkevésbé pedig a "Natural Horsemanshipet", mivel azt nem azonosítom veled vagy bárki mással akivel problémám van. Mint látjuk sokféleképpen lehet megközelíteni dolgokat, s ami működik azt én elfogadom, de amint fent felsoroltam néhány nevet, teszik ezt más profik is rajtam kívül. Én nem a háborút részesíteném előnybe, hanem a békességet, de persze ehhez az is kellene, hogy mindenki maradjon meg azon a szinten ahol még hisznek neki, vagy éppen ahol még hitelessé tudja tenni magát. Az "Éles bevetés" egy ilyen platform volt, lehetett volna bizonyítani, nem kellett volna kihagyni...! De van egy jó hírem, lesz jövőre is, és várunk téged is és minden bizonyítani vágyót a nyilvánosság előtt, tudniillik a tényeket elvitatni nem lehet....!

 

 

 

 

Szólj hozzá