2019. ápr 07.

"Éles bevetés" / Szakmai felügyelők - Antal Péter

írta: Panyi György
"Éles bevetés" / Szakmai felügyelők - Antal Péter

 

apeti2.jpgAntal Péter vagyok 1969. 01. 04-én születtem. 30 éve foglalkozom a lovakkal versenyzőként kezdtem, ez után indult a gyerekekkel való foglalkozásom . 19 éve foglalkozom a gyermekek versenyeztetésével, futószárazásban, díjlovaglásban és díjugratásban igen eredményesen. Mindezt a saját lovasiskolámban.
apeti3.jpgEgész életemet az állatok közelsége jellemezte, gyermekkorom óta kutyákkal foglalkoztam egész magas szinten. Ezüst koszorús kutya kiképző voltam. 
apeti1.jpgKecskeméten kezdtem lovagolni Barna Feri bácsinál , majd ifj. Fülöp Sándor, később pedig Göttler Vilmos volt a mesterem . Vilitől tanultam meg a ló iránti tiszteletet, precízséget, pontosságot és alázatot. Sokat köszönhetek neki. A legeredményesebb lovam Mohikán (Moha a képen) . Sok versenyt nyertem vele. Lovakat amiket lovagoltam mind magam képeztem ki.
apeti4.jpg A fiam is lovagol, kezdettől fogva én foglalkozom vele .
apeti5.jpgVolt stílus bajnok , különböző lovakat lovagol.
apeti6.jpgMinden lóval amit lovagolt dobogós volt a Póni döntőn, nyert Ausztiában, nyert CSI -t . Most egy új lovat lovagol, fiatal tehetséges lovat Rádiháza Jora . Minden lovat amivel a gyerekek eddig versenyeztek én képeztem ki.
apeti7.jpgTanítványaim eredményei: Fsz stílus bajnok Díj lovas bajnokok Ugró stílusbajnok Ugró bajnok CSI győztes Ausztriában (Magnaricano) 1hely 2011 Lamotte Generali open de France (póni világkupa) A négy csapat tagból 2 az én tanítványom volt 5 helyen végeztek. Saját lovakat mind én lovagoltam be vagy az én kezem alatt lett be lovagolva vagy felhozva .
apeti8.jpg Fles az eddigi legjobb pónink, nem volt olyan verseny amin le tudták volna verni fiamat vele.
Az "Éles bevetéshez" azért csatlakoztam mert szeretem az új dolgokat, a kihívásokat, és nagyon jó emberekre tettem szert, valamint vonzott, hogy  barátokkal valami új dolgot alkothatok. 
Szólj hozzá