2019. már 10.

Így írtok Ti....! - Panyi György / Szerző: Dr. Burucs Balázs

írta: Panyi György
Így írtok Ti....! - Panyi György    /   Szerző: Dr. Burucs Balázs

    burucs_balazs_absztinens_1983_ob_ii_kaposvar_masolat.jpg Ezt az írást, egy általam nagyra becsült állatorvos, lódoktor, ugrólovas, egykori szövetségi kapitány, edző, publicista, érdemtelenül mellőzött lovas szakember, Dr. Burucs Balázs írta. Az írásból kiderül, hogy a vádlott - bár tagadja bűnét - az egész, vagy szinte az egész blogot végigolvasta, ergo az eljárás során felhasználható ellene bizonyíték gyanánt. Enyhítő körülmény, hogy saját bevallása szerint Rejtő Jenő írásain szocializálódott, sokáig Fülig Jimmy volt a példaképe, bár ez a helyesírásából nem derül ki. Enyhítő körülményként lett értékelve az a tény is, hogy kínai száműzetésében úgy gondolhatta, hogy az efféle blogok írásaival enyhíthetők a honvágy fájó sebei, talán azért, mert a legtöbb írás ilyen körülmények között született. A fényképen Absztinens nevű lovával látható, az OB. II. fordulójában Kaposváron 1983-ban. Ugyanebben az időben én még csak az újságból ismertem Balázst,  ha versenyen találkoztunk nagyokat köszöntem neki, és egyike volt azoknak a nagyoknak, akik vissza is köszöntek, illetve csak remélhettem, hogy egyszer majd én is lovagolhatok akkora pályákon, amekkorán ő már a kép tanúsága szerint rendszeresen lovagolt. Nos lássuk, hogyan látja ő, miképpen írok én.....hihihi.....!

 

Allround sportsman lévén ( ragadni angol! remélem vágod!), természetesen úszva érkeztem az Ír szigetekre. Útlevelemet szárogatva jelentkeztem új gazdámnál, aki ismertette feladataimat, melyek nem voltak veszélytelenek, úgyhogy hazatérésem után sikeresen védtem meg sebész-szakorvosi PhD dolgozatomat az „Úgynevezett Panyi-féle kulcscsonttörések kezelése kezelés nélkül” témakörben.

Első dolgom természetesen az edzésterv elkészítése volt, de ettől olyan erekcióm támadt, melyet csak a huszadik telivér csikó betörése csökkentett (hihi). Mivel ezután már meg tudtam különböztetni a kocsirudat a saját lőcsömtől (hihi), rögtön nekifogtam a telivérek fogatba tanításához, majd a Bécsi Spanyoliskolának kínáltuk fel őket eladásra. Az üzletből nem lett semmi, mert a magyar szövetség 50%-ot kért az eladási árból, így hazajöttem, és önálló vállalkozásba kezdtem.

Meggyőződésem, hogy született pénzügyi zseni vagyok, csak kissé későn érő, így csekély tőkémet állattenyésztésbe fektetve bolhanemesítéssel kezdtem. Sajnálatos tápcsere következtében a bolhák egy idő után röfögni kezdtek, így most bolha-, és mangalicatenyésztésből tartom fenn szerény, ötpatkósra minősített lovardámat. ( A minősítőt elküldtem a kurva a……..ba, mikor a negyvenedik nagydíjat bemutató lovam után talált egy patkót, és azt felmutatva kérte az ötszázezer forint kiszállási díjat.)

Lassan befejezem, mert amikor be vagyok rúgva, hülyeségeket beszélek, de még van egy üzenetem minden natural, unnatural, suttogó, kiabáló, önmagát horseman-nek (alaptalanul) hívó lovastársaimnak, hogy lovagolni megtanulni  a ló hátára felülve, lovaglás által a legcélszerűbb. A kiegyensúlyozott házaséletre pedig megoldás az edzésterv (hihi).

Csak az bloggoljon, aki tíz gipszelést tud igazolni kórházi zárójelentéssel, ölel mindenkit:

                                                                                                                                   Gyuri

                                                                                                                             (lejegyezte: Dr B.B.)

 

Szólj hozzá