2019. jan 07.

Meghívó Göblyös István részére...!

írta: Panyi György
Meghívó Göblyös István részére...!

       Kedves Steve...!

 

Tisztelettel meghívlak, a  2019. január 17-19-én  Döbröntén sorra kerülő, "Éles bevetés" elnevezésű lovasrendezvényt előkészítő találkozóra, és az azt követő vacsorára....!

 

Több mint két hónapja különböztünk össze a Facebookon, ami végül is oda vezetett, hogy elindultunk egy úton, amiről még mi sem tudjuk pontosan hová vezet, milyen hosszú lesz egyáltalán. Az útnak már nevet is adtunk, egy ideje "Éles bevetésnek" hívjuk. Célunk mindenféleképpen az, hogy utat, utakat építsünk, nem pedig árkokat húzzunk "útépítők" elébe....! Egyáltalán, a magyar lovassport térképén, immár lassan több árok lesz mint út, és ezt én nem találom helyénvalónak...! Ennek okán gondoltam arra, hogy meghívlak Döbröntére, ahol betemethetnénk azt az árkot, árkokat, amit két hónapja húztunk egymás között. Én azt gondolom, hogy ha valaki egy dolog élére áll, felelősséggel tartozik azok iránt, akik megbíznak benne, és én most akarva akaratlanul, egy ilyen közösség élén találtam magam. Sokan vannak olyanok is, akik osztják mindkettőnk nézeteit, ez engem soha nem zavart, soha nem mondtam senkinek kit szeressen, soha nem állítottam senkit választás elé, vagy én vagy más, a vitát két hónapja lezártam, azóta új úton haladunk, nem foglalkozunk a múlttal, legfeljebb okulás gyanánt...! Az okulás pedig részemről az, hogy semmiképpen sem szabad az egyébként is nagyon megosztott lovas társadalmat tovább osztanunk, ezért békejobbot ajánlok neked....! Nem ígérem, hogy ezentúl egyetértek veled, ez nem is lenne hiteles, már a különbözőségünk miatt sem...! Azt sem ígérem, hogy ezentúl majd arra biztatok lovasokat, hogy kövessenek téged, vagy a tanaidat, ami már csak azért sem lenne hiteles, mert eddig sem biztattam senkit arra, hogy akár csak engem is kövessen...! Megígérem viszont azt, hogy mindent elkövetek annak érdekében, hogy a magyar lovasok - így mi ketten is - minél többször üljenek le egy asztalhoz, megbeszélve egymás bajait, nem pedig a másik fejére állva törekedni arra, hogy mi magunk  kiemelkedjünk a vízből bárki más kárára...! Megígérem azt is, hogy hajlandó vagyok bármilyen "felekezetű" lovasnak segíteni, amennyiben az módomban áll, még akkor is, ha a nézeteivel nem értek egyet....! És végül megígérem azt is, hogy ha lejössz Döbröntére, ott egy baráti légkör fog várni, nem kell tartanod semmiféle attrocitástól, sőt amennyiben szükségét érzed elmondhatod a véleményedet is, még ha az nem egyezik is a miénkkel....! Nos, ezennel én virtuálisan kinyújtottam feléd a kezem, innentől kezdve csak rajtad múlik, hogy elutasítod e, vagy nekiállunk betemetni az árkokat, remélve, hogy ehhez majd egyre többen csatlakoznak...! Az időpontot illetően két estén is leülhetünk vacsorázni, 17-én csütörtökön, vagy 18-án pénteken....! 

 

Üdvözlettel :     Panyi György

 

Utóirat:    Miután kettőnk között két hónapja megszűntek a diplomáciai kapcsolatok, így kérem azokat akik tehetik, hozzák Göblyös István tudomására, az írásban foglalt szándékomat, az "Éles bevetés" stábjának szándékát...! Előre is köszönöm....!

Szólj hozzá