2014. ápr 09.

Körülbelül így zajlott a történelem érettségim, ahol........

írta: Panyi György
Körülbelül így zajlott a történelem érettségim, ahol........

.........azt a tételt húztam, hogy magyarázzam el a világháború utáni politikai helyzet alakulását 1948-ig. Nos, én úgy találtam, hogy képtelen lennék megtanulni annak a százhúsz pártnak a tevékenységét és alakulását abból a kaotikus időszakból. Ezért egy nagyon egyszerű taktikát választottam, megtanultam minden tételt, de ebbe bele se néztem, abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy majd biztosan nem azt fogom húzni. Aztán kihúztam, és halovány szellentésem sem volt, hogy egyáltalán mivel kellene kezdenem. Így aztán azt csináltam, hogy a Bay tanár úr  arcára szegeztem tekintetemet, és amikor az elborult akkor nem folytattam az éppen megkezdett hülyeséget, illetve amikor elkezdte helyettem mondani a tételt, akkor igyekeztem elismerő arccal bólogatni, ami abbéli csodálatomat volt hivatott kifejezni, hogy a tanár úr milyen okos ember, hogy ezt a sok f....ságot így meg tudta jegyezni. Végül is, az együttműködési készségemre kaptam egy kettest, aminek nagyon örültem. Ha nézed a videót, képzeld el, hogy én vagyok a Pártvéder, a riporter meg a Bay tanár úr az érettségi vizsgámon. Ezek után én is megszavaztam Pártvédernek a kegyelem kettest.....hihihi....!

Szólj hozzá