2017. dec 12.

Szia...! Miért a díjugratást választottad....?

írta: Panyi György
Szia...! Miért a díjugratást választottad....?

  • - Há' azé', me' a zugrajtást má' hat hónap múl'va lehet csiná'ni, de ha a zapád gazdagabb akkó má' három hónap is ölég, osztán má versenyezhetel is....!
  • Miért fontos hogy versenyezzél....?
  • Me' abba ottan van a lehetőség hogy nyergyünk, osztán lesz sikerélményünk...!
  • Miért fontos neked a sikerélmény...?
  • Há' azé' me' akkó tudok kupát nyerni....! Osztán aki kupát tud nyerni, az annyira hülye nem lehet....! Meg azé' is, me' mink leszünk a zutánpótlás, és ez azé' fontos, hogy ki ne hajjon a magyar válogatott...., hogy legye nutánpótlás...! 
  • Sok kupát nyertél már....?
  • Húúú....! Kurva sokat, minden hétvégén nyerek hármat négyet, a szabadügyességi díjugrajtó versenyen....! Legutóbb én nyertem a nagydijjat is Bivalybasznádpusztán, ahol a Vakegér kft. által felajánlott kupát lehetett megnyerni. Ol(l)yan nagy vót a kupa, hogy alig fért be a zajtón, osztán má' annyi kupám van hogy lassan ki köll kőtöznöm a szobámbú. Ugyanezen a versenyen még a különdijjat is én nyertem, amit a legjobb utolsó helyezettnek ajánlottak fő', de kaptam vigaszdijjat is me' nem én lettem a második is.
  • Nehéz a díjugratás...?
  • Rossebet, 'iszen mon'tam má', hogy könnyű, hat hónap oszt má ugrajthatsz. 
  • Jó, de akkor miért írtad ki a Facebook oldaladra, "Hogy azt hiszed csak ülök a lovon, miközben minden másodpercben veszélyben az életem, és csak a halált megvető bátorságomnak, és a hatalmas lovastudásomnak köszönhetem, hogy még mindig élek ....?!
  • Há' csak népszerüsittem a lovassportot, hogy legyen utánpótlás....!
  • Miért fontos, hogy legyen utánpótlás....?
  • Há' azé' me' én lassan abbahagyom a sportot, me' má' annyi kupám van mint a rosseb, meg amióta e'kez'tem lovagúni, má haccor vótam az év sportulója a faluba, oszt má unalmas ez a egész, meg osztán meg van bennem az a nagy erény, hogy képes vagyok a csúcson abbahagyni...!
  • Hány éves vagy...?
  • Tizenöt.
Szólj hozzá