2016. júl 24.

Háziszúnyogok

írta: Panyi György
Háziszúnyogok

        Tulajdonképpen örülhetnék, hogy a szobámba költözött szúnyogok ilyen jó táplálékforrásnak tartanak, hiszen ez azt jelenti, tökéletesen elégedettek a vérem minöségével, s ha már van választék akkor inkább a jót választják. Nem is lenne semmi baj, ha nem néznék ki úgy minden reggel mintha báranyhimlös lennék, és nem kéne úgy vakaróznom mint Buksi kutyának a rókaodúban. Hoztam is otthonról egy kékfényü rovarirtó lámpát. A dobozára azt írták, hogy az egyik legjobb a piacon. Mindjárt az elején kiderült, a dobozon olvasható felirat a valóságot tükrözi, ugyanis valóban -idézem- "a szúnyogokat vonzza a csalogató fény". Mostanra az én büvös lámpám a környék összes szúnyogját ide csalogatta, és már folyamodtak a hatóságokhoz, a távollakó rokonság letelepedési engedélyének kiadásáért is. A felirat eképpen folytatódik : "és azok a belül található elektromos csapdába kerülnek, ami elpusztítja öket". Amint elolvastam, már kezdtem is aggódni, hogy miképpen fogom gyözni kilapátolni a szobámból a halott szúnyogtetem hegyeket. Késöbb kiderült, aggodalmam feleslegesnek bizonyult, mert ez egy nagyon humánus fajta szúnyoglámpa, s nem pusztítja el a szúnyogokat. Amikor kérdöre vontam, bánatos arccal csak annyit mondott :" - Képtelen vagyok megtenni, olyan aranyosak !" Így aztán most diszkólámpa gyanánt üzemel, nagy örömet okozva ezzel az EU kompatibilis vérszívóknak, akik tömegével járnak csodájára a lámpának, elbüvölten bámulják, s ha éppen megéheznek, a környék legjobb nullanegatívos vére nálam kapható. Természetesen a szociális helyzetükre való tekintettel a koszt ingyen van, én állom a chekket, és esküszöm bármire, hogy nálam még egyetlen szúnyog sem panaszkodott.
Később gyanakodva tovább olvastam a feliratot : "Az alkalmazás vegyszerektől mentes, és emberekre valamint HÁZIÁLLATOKRA veszélytelen. Nos rájöttem, itt lehet a kutya elásva. Tudniillik a származási hely Kína, és mit lehet tudni, talán Kínában a szúnyog is háziállat....hihihihi....!

Szólj hozzá