2016. feb 23.

Amikor felhívott a Dani,....

írta: Panyi György
Amikor felhívott a Dani,....

.....azt hittem csak viccel. Aztán kiderült, hogy a Magyar Lovasszövetség teljesen komolyan gondolja, bár még mindig figyuztam a háttérben a kandi kamerát. Akkor kezdtem komolyan venni, amikor a bejáratnál kérdezték a nevemet, és rajta voltam a listán, de teljesen csak akkor lettem bizonyos, mikor azt mondta a pincér, hogy a pia ingyen van. Na, gondoltam ennek a fele sem tréfa, még jó hogy vettem nyakkendőt....!dijkioszto_1.jpgAz a megtiszteltetés ért, hogy a Sáringer Feri ült mellettem, hát ez már tuti nem kamu...! A háttérben a Kapoli Pityu szintén a rejtett kamerákat skubizza...!

dijkioszto_2.jpgAmint gyűltek a népek, azon kezdtem gondolkodni, hogy annyira azért nem lehetek fasza gyerek, hogy csak az én átverésem miatt ennyi pénzt öljenek a díszletekbe, amikor egyszer csak a nevemen szólítottak. Gondoltam, most megmutatják majd a kamerát, ehelyett.....dijkioszto_4.jpg....kaptam egy oklevelet,....

dijkioszto_6.jpg......meg egy emlékérmet....!

Szóval nem kamu, és amint láthatjátok, most már papírom van róla, hogy "kifinomult humorérzékkel" rendelkezem...! Ez csak azért fontos, mert az asszony mindig azzal jön, hogy "egyáltalán nem vagy vicces, csak nagyon jól tudsz mulatni a saját vicceiden".....! Persze egyébként érti ő a viccet......Csak nem szereti....hihihi...! Na mindegy, majd ha legközelebb ezt találja mondani, az orra alá dörgölöm a papíromat....hihihi....!

Egyébiránt pedig ezt az elismerést az "Öreg Sam" - "napjainkban közkedvelt"- blogja érdemelte ki, és az "Öreg Sam" szeretne köszönetet mondani mindenkinek, aki valaha is rákattintott a blogjára...! Ezt az elismerést azért kaptam, mert szeretem a hobbimat, köszönöm mindenkinek aki visszajelzett és tetszését, vagy nem tetszését fejezte ki....! Elnézést kérek azoktól, akik jobban megérdemelték volna, de nem kürtölték világgá hőstetteiket a saját blogjukon....! Ígérem, hogy holnap sem gondolom majd, hogy okosabb lettem, bár ebben kétségek gyötörnek mióta két éves koromban a nagyapám megkínált ánizspálinkával, és én elsőre be tudtam mutatni, hogy az igazi férfiak hogyan tudják egy hirtelen mozdulattal a gégefőbe továbbítani a szert. A nagyapám akkor elismerően kijelentette, hogy "nagyon okos vagy", és tudat alatt ettől még mindig nem tudtam megszabadulni. A jövőre nézve nem is ez jelentette a problémát, hogy két éves koromban már "ittam", hanem az hogy ízlett is....hihihi....! Ettől vagyok ilyen okos....hihihi....! Ezért kellett blogot nyitnom, mert itt van időm gondolkodni a poénokon, amire más csípőből tüzel, azt én hazaviszem, aztán majd holnap megválaszolom a kérdéseket. Ez az iskolában mondjuk komoly terhet jelentett, ha dolgozatot írtunk, de túléltem....! Azt is megígérem, hogy ezután, változtatás nélkül folytatom, bár azt azért ki fogom írni, hogy "kockázatok és mellékhatások tekintetében olvassa el az "envokazoregsam" blogot, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét....hihihi....! Köszönöm szépen mindenkinek....!

Szólj hozzá