2015. ápr 28.

Szuper Mario.....

írta: Panyi György
Szuper Mario.....

.......aki Szarvason lakik, bejelölt a Fészen. Bár nem kérdeztem de megírta, hogy "Vanak lovajim, családi okok miat eladok....!" Rögtön eszembe jutott, hogy ezek az olaszok még ezt a Szuper Máriót is tőlünk lopták, hiszen a grafológusok szerint egyenesági leszármazottja lehet Fülig Jimmynek. Először hezitáltam, hogy válaszoljak e, de aztán belementem a játékba, ami náluk mindig komoly. Írtam neki, hogy sok szerencsét kívánok neki az eladáshoz. Erre ő, "Nem tudnál vevőket"....?

- Dehogynem ! Ott van például az Angéla Merkel. Ismered ? Na, ő szeretne egy pár lovat kocsiba, meg egyet tartaléknak, ha valamelyik lesántulna !.....De, olcsó lovak iránt nem érdeklődik...! Az gyanús neki....!

- Fb.on elérhető...? Te nem akarsz venni...?

- Nem, mert én már meggazdagodtam rajtuk, engem már nem érdekelnek a lovak.

- Na, az szuper...! Hejileg hol laksz....?

- Zürichben.

- Az hol van ?

- Amerikában.

- Az kicsit mesze van inen.....Közeleb nem tudsz...?

- De....! Ott van a Nicolas Sarkozy, egy francia lókereskedő, ő is akar egy négyest venni komplett, kocsival hámmal....!

- Az ki az ?

- Nem ismered ? Mindenki ismeri....!

- Őt hogy lehet elérni....? Tudsz még valakit ?

- A Hillary Clintont biztosan ismered, azt mindenki ismeri....! Ő pedig amerikai lókereskedő..., még a sánta lovat is elviszi....!

- Ja, őt ismerem...! Magyart nem ismersz aki vene....? Nekem sánta lovak nem kelenének semenyi pézért...!

- Pedig ismertem egy szarvasi olaszt, aki megvett belőlük vagy hatot, de aztán nem lett tele a kamion...

- Ki volt az a Dönci....???

- Azt nem tudom, de akit átb....tak, annak az apád, idősebb Szuper Márió adott kölcsön két milliót két napra, aztán egy napra rá már két és fél milliót kért azért a szívességért cserébe, hogy ha nem gyújtanák rá a házat, pedig azt tradicionálisan muszáj lenne megtenniük, de az embersége nem viszi rá, hacsak nem fizetnek neki két millió hatszázezer forintot....! .....De hát az előbb még csak két millió ötszázezer forint volt....!?...Hát a kamatok, sajnos a kamatok..., ilyen ez a tetves bank szakma.....!

- Te valami kamu wagy ? Wagy valami cigány...?

- Nem, én igazi vagyok, csak tudok pár dolgot....hihihihi....!

 

Szólj hozzá