2014. jún 02.

"Scarabeus sacer" - "Szent szkarabeusz".....

írta: Panyi György
"Scarabeus sacer" - "Szent szkarabeusz".....

scarabeus_sacert_1401729803.jpg_1756x1216

....vagy ha minden kötél szakad akkor egyszerű "ganajtúró bogár". Amint látod, volt ilyen "ganajtúró" korszaka is az életemnek, de nem csak túrtam, hanem valakinek ki is kellett ezt a sok szart oda hordani, amiben én óriási érdemeket tudhattam magaménak. A kép 1994 környékén készült, és hogy a hasonlatosság teljes legyen, én is amolyan "szent állat" voltam a Gestüt Scheraunál, mint a "Scarabeus sacer", akit az egyiptomi kultúrában az újjászületés jelképeként tartottak számon, és amulettként a fáraók is a testükön viselték. Nos ez volt az egyetlen különbség köztem, és a ganajtúró bogár között. Akadtak olyan ismerőseim, akik úgy képzelték, hogy hat 1.60-as ló áll a rendelkezésemre, és minden hétvégén másik hárommal megyek versenyre....... Hmmm,.....ezzel szemben.....hihihi...persze utána lovagoltam is....

Szólj hozzá