2014. ápr 26.

A Fülessel Debrecenben

írta: Panyi György
A Fülessel Debrecenben

f_lessel_debrecenben_1398533499.jpg_1436x1012

A kép 1989-ben készült. Bár a terepet szerettem, mégsem lettem "militarysta Pista", mivel nem igazán vagyok délceg díjlovas alkat. A bírók nem nagyon értékelték a púpot a hátamon...hihihi.. Sáriban minden fiatal lónak kellett militaryba is indulnia. Pár versenyen részt vettem, de placcos soha nem voltam. Azt se találtam viccesnek, hogy három napig küzdesz mint az oroszlán, aztán haza mész üres zsebbel. Az ugróversenyeken legalább napi kétszer startolhatsz, több esélyed van hogy helyre hozd ha hibáztál. Ráadásul ha leütötte akkor leütötte, nincs min vitatkozni. Mindenki meg volt azonban győződve, hogy "olympia reményű" ló lesz a lovastusában, de természetesen nem velem. Nálam jobban azonban senki nem ismerte, és én tudtam, hogy a Füli egy "fosós" ló. Amikor elmentem Sáriból, őt is Halasra vitték, aztán rájöttek, hogy az olimpiai reményből csupán a remény fog realizálódni. Később átpasszolták a Jobbágyi Józsinak aki lovastusázott vele, azonban nincs tudomásom az eredményeiről.

Szólj hozzá