2020. már 17.

"Felállunk, leporoljuk magunkat, és csináljuk tovább a magyar lovassportot"....!

írta: Panyi György
"Felállunk, leporoljuk magunkat, és csináljuk tovább a magyar lovassportot"....!

     Kedves Lovasok, Emberek, Lovasemberek...! Azzal szeretném kezdeni, hogy tekintettel a kialakult helyzetre, az "Éles bevetés" rendezvényt elhalasztjuk....! Kívánunk mindenkinek (lelki)erőt, egészséget, az elkövetkezendő egy-két(?) hónapban, és reméljük, hogy megerősödve folytathatjuk majd tovább....!

Ahogy Bogár Pista mondta volt, "Felállunk, leporoljuk magunkat, és csináljuk tovább a magyar lovassportot"....!

Soha nem gondoltam volna, hogy ez a rövid mondat valaha is ennyire aktuális lesz, mint most. Aki lovas, tudja jól, nem engedheti meg magának, hogy beteg legyen, a lónak akkor is ennie kell, a lovat mozgatni kell, a lovat ki kell szolgálni, aztán ha mindent megkapott s jól érzi magát, nos akkor nyalogathatjuk a sebeinket egészen addig, amíg  ismét indulni kell, mert ezt a szolgálatot nem adhatod át senkinek, ez a te "kereszted", vinned kell amíg fel tudsz állni, hiszen erre tettük fel az életünket....! 

Barátkozzunk meg a gondolattal, hogy a közeljövőben, a gazdasági nehézségek, rányomják majd a bélyeget a lovas ágazatra (is). Életem során, én már vírustól függetlenül is, sokszor gyakorolhattam a "felállás, leporolás" műveletét, s nem írnám ezt a bejegyzést, ha csak egyszer is a porban ragadtam volna...! Szóval itt vagyok....! Nem tudom mi lesz két hónap múlva, nem vagyok mindenható és halhatatlan, de azt tudom, hogy minden erőmmel igyekszem majd állva maradni, s ha valakinek segítségre lesz szüksége, segíteni fogok ha tehetem....! Adjon erőt mindenkinek az a tudat, a lovaknak nagy szükségük van ránk, ergo nem engedhetjük meg magunknak hogy bármi is leterítsen, mert mi lovasok vagyunk......! Remélem, hogy Bogár Pista idézett mondatának a másik fele is értelmet nyer, és ha mindez véget ér, majd "csináljuk tovább (együtt) a magyar lovassportot"....! Az erő legyen veletek....! 

Szólj hozzá