2014. ápr 22.

Észt nem akarok osztani,......(kiegészítés a "Királynőhöz")

írta: Panyi György
Észt nem akarok osztani,......(kiegészítés a "Királynőhöz")

lilla_019_1398169430.JPG_3840x2160

.....mert nekem is kevés van. Ezt a skiccet csak azért raktam fel, mert voltak akik nem értették, illetve nem tudták elképzelni, miképpen alkottam meg úgy az ugrást, hogy másfél méter széles legyen, és csak az egyik oldalán van kitörő. A rúd négy méteres (akkor még futotta négy méteres rúdra...hihihi....), és amint látod, a végén. és kb két és fél méternél fekszik a kanálban. Ezek még a régi hagyományos kanalak voltak. A nyíl mutatja hol ugrott a ló. A másfél méteres ugrás nem számít különlegességnek, militaryban rendszeresen lehet vele találkozni terepen, akár kombinációban is. Mindenesetre ha valaki próbálkozik vele, először csak akkora legyen az ugrás, hogy a ló akár helyből is képes legyen átkelni rajta. Ha már biztosan megy kombinálhatod ahogyan akarod, de csak mindig olyan nehézségű legyen, ami kettőtöknek leküzdhető. Szóval ezt azért tettem fel, hogy nehogy az én anyámat szidjad ha valami félresikerül. Egyébként ha valaki gondolkodik a problémáján, saját maga is rájön a megoldásra. Csak hallomásból ismerem ezt a történetet a Viliről (Göttler). Egyszer állítólag kizárták valamelyik lovával a vízen. Amikor hazaértek, lepakolták a lovakat, Vili pedig nekilátott kiásni azt a vizesárkot otthon, amilyenen a lovát kizárták. Másnap aztán már azzal kezdte a munkát, és addig nem hagyta abba amíg nem ment a lónak a vízugrás. Na, hát nekem is ilyesmi volt a Királynővel, csak kicsit másképpen.

Szólj hozzá