2016. dec 12.

Varró József Kikelettel 1990-ben Kiskunhalason

írta: Panyi György
Varró József Kikelettel 1990-ben Kiskunhalason

   img_20161212_0003.jpgA képnek több érdekessége is van számomra. Az egyik maga Varró József, akit mindenki meg akart verni annak idején a halasi területben és országosan egyaránt. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy én is "felvehettem a kesztyűt" ellene. A másik, aki a díjat átadja, Dr. Vincze Jenő, aki civilben a Kiskunhalasi Semmelweis kórház nőgyógyász főorvosa volt, a pályán pedig a hazai versenyek elmaradhatatlan "speaker"-e, magával ragadó orgánumával, német és angol nyelvtudásával, és nem utolsó sorban emberségével mindenki tiszteletét, és jóindulatát elnyerte. A harmadik pedig "Kikelet", aki az Iby Feri lova volt Sáriban, és éppen a Királynő melletti boxban lakott, akit akkoriban én lovagoltam. Kikelet tagja volt Ferkóval, az 1989-ben bronzérmet nyert , Enying-Mezőszilas csapatnak, ahol én is jelen voltam a Királynővel, valamint szintén Enying Sáripusztáról Bálint Laci Igézővel, és Mezőszilasról Horváth Béla Jampival. Mielőtt Sáriba mentem volna, Jampit is én lovagoltam három évig Mezőszilason.

 

 

 

 

Szólj hozzá