2013. ápr 01.

A bakolásról amit még nem hallottál

írta: Panyi György
A bakolásról amit még nem hallottál



Hát elöször is, hogy hiteles legyek, a tudományt hívtam segítségül, és megpróbáltam elegyíteni, saját, ez irányban végzett kísérleteim tapasztalataival. Azt is be kell ismernem, hogy ezeket a kísérleteket soha nem én kezdeményeztem, általában a lovak jobban éheztek a tudományra mint én. Elöször is tekintsük át, mik azok a szabályok, amit a bakolással kapcsolatban meg lehet állapítani. Egyik elsö megállapításaim közé tartozik, hogy a bakolás képes az emberekben örömöt kiváltani, hatására ugyanis a szervezet endorfinokat kezd termelni, amik köztudottan gyógyító hatásúak. Ez alól a szabály alól mindössze egy kívétel akad, nevezetesen az az ember aki a lovas szerepét tölti be a kísérletben. A második szabály amit bizton állíthatunk, a bakolás idöre gyakorolt hatása, ami minden esetben fordított arányosságban áll a lovon - bakolás közben - eltöltött idövel. Mondok egy példát. Ha a kísérlet effektív ideje modjuk 5 perc, akkor ez az idö annak a személynek aki a földröl követi nyomon az eseményeket, csupán néhány másodpercnek tünik. Ezt igazolandó, általában kijelentik, hogy : - Áááá ! Csak ennyi ideig tartott !
Másfelöl, ha a lovas szempontjából vizsgáljuk a kérdést, ugyanez az effektív idöintervallum a lovas részéröl hatványozottan jelentkezik. A pontos adatokkal egyenlöre nem tudok szolgálni, de azt az eddigi tapasztalatok alapján biztonsággal kijelenthetjük, hogy a fent említett öt percet, legalább egy órának érzékeli.
A következö dolog a témával kapcsolatban, a bakolás egészségre gyakorolt hatásait vizsgálta. Megállapítottam, hogy a bakolás rendkívül jó hatással van az emésztésre, ugyanis hihetetlen mértékben képes felgyorsítani azt. Ezt bizonyítják, a bakolást átélt kísérleti személyek kijelentései, amiböl itt idéznék egy jellemzöen kiragadott példát, midön az egyik ilyen experiment végeztéve a lovas leszállt a lóról kijelentette: - B...meg, a végén már azt hittem, hogy besz......ok !
És végül, de nem utolsó sorban, egészen biztosan kijelenthetünk a bakolással kapcsolatban egy nagyon lényeges és cáfolhatatlan dolgot, amit minden kezdő lovasnak muszáj tudnia , nevezetesen, hogy ezt még senki sem kérte a Mikulástól. Nos hát ennyit tudtam neked segíteni, remélem ez előrébb visz majd a lovakkal kapcsolatos tanulmányaid során...hihihihihi....!

Szólj hozzá

lovas vicces a nevetés gyógyít