2017. nov 11.

Okosan hülyéskedni, vagy hülyén okoskodni....!

írta: Panyi György
Okosan hülyéskedni, vagy hülyén okoskodni....!

       Törekszem arra, hogy minél hitelesebb legyek, ezért a saját véleményemet megerősítendő, közvéleménykutatást végeztem a komolyság és a humor összefüggéseiről. Természetesen nem demokratikus alapon, mert ha az ember sokat kérdezősködik, még az is előfordulhat, hogy a végén nem lesz igaza, meg aztán végül is kit érdekel a más véleménye. A sok biztos módszer közül az látszott a legbiztosabbnak, ha csupán magamat kérdezem meg, mivel nagy valószínűséggel egyet fogok érteni magammal. Azonban, hogy mégse legyen komolytalan a dolog, 5342-szer kopogtattam be magamhoz, és tettem fel ugyanazokat a kérdéseket, és hogy jó úton járok az is jelzi, hogy apró eltérésektől eltekintve mindig ugyanazokat a válaszokat kaptam. Tehát ez a közvéleménykutatás dolog kőkeményen működik. Ha nem hiszed próbáld ki. Nos tehát összegezve a végeredményt, arra a következtetésre jutott(tunktam), hogy a komolyság egyáltalán nem nélkülözi a humort. A humor azonban nem összekeverendő a komolytalansággal, hiszen humorizálni csak komolyan lehet, s hogy mégiscsak egy szakértőt állítsak az oldalamra, ezt egyáltalán nem én találtam ki, hanem egy bizonyos Karinthy Frigyes nevű komolytalan fickó. Sokan nem tudják, de a lovaknak is van humorérzékük. Amelyik lovas nem érti meg a lova által elsütött vicc poénját, abból biztosan veszekedés lesz, netán rosszabb. Amelyik lovas pedig félreérti a lovát, s összekeveri a viccet a komolytalansággal, annak a vége általában baleset lesz. Aki viszont érzi mikor kell mosolyogni a ló hátán, annak biztosan örömet okoz a dolog, éppen úgy mint amikor az egy jó poént hall az ember. Nem utolsó sorban megjegyezném, hogy bizonyos komolytalan emberek azt állítják, a nevetés gyógyít......hmmm.....és te ezt elhiszed...?!...Pfff...ez egyáltalán nem vicces...hihihihi.....de hát én olyan jókat tudok nevetni a saját vicceimen...hihihi...!

Szólj hozzá